bullsofcrown-daphne
Aantal berichten : 11Registratiedatum : 29-07-09Leeftijd : 56Woonplaats : Lelystad Onderwerp: Welkom bekenden en onbekenden.... vr jul 31, 2009 1:32 am Ik doe het even in een keer(zoals op het andere nieuwe forum) WELKOM leden en leuk forum(ik had mijzelf al voorgesteld)
Gezien we ook ons eigen AB forum hebben zullen we niet geregeld wat neer zetten maar wel komen kijken
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
bullyfan
Aantal berichten : 92Registratiedatum : 24-07-09 Onderwerp: Re: Welkom bekenden en onbekenden.... vr jul 31, 2009 2:47 pm Ik vind het ook een leuk forum Leuk dat je ook een eigen forum hebt
bullsofcrown-daphne
Aantal berichten : 11Registratiedatum : 29-07-09Leeftijd : 56Woonplaats : Lelystad Onderwerp: Re: Welkom bekenden en onbekenden.... vr jul 31, 2009 3:41 pm Bulldogge schreef: Ik vind het ook een leuk forum Leuk dat je ook een eigen forum hebt Ja en ook daar hebben we het druk mee en ook met onze eigen kanjers hier maar een forum(s)erbij is altijd welkom
bullyfan
Aantal berichten : 92Registratiedatum : 24-07-09 Onderwerp: Re: Welkom bekenden en onbekenden.... vr jul 31, 2009 3:49 pm Je mag je forum wel bij eigen sites neerzetten hoor
hier is het toegestaan
bullsofcrown-daphne
Aantal berichten : 11Registratiedatum : 29-07-09Leeftijd : 56Woonplaats : Lelystad Onderwerp: Re: Welkom bekenden en onbekenden.... za aug 08, 2009 1:16 am www.bulldoggenforum.tk schreef: Je mag je forum wel bij eigen sites neerzetten hoor hier is het toegestaan Dankjewel
dat wist ik niet
bij andere forums is het niet toegestaan
bullyfan
Aantal berichten : 92Registratiedatum : 24-07-09 Onderwerp: Re: Welkom bekenden en onbekenden.... za aug 08, 2009 11:58 am
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Welkom bekenden en onbekenden....